Wednesday, December 18, 2013

Enactus Member Training





Ini pertama kali aku join Enactus Member Training. Sebagai member baru lagilah pemalu aku memang antara yang excited nak join sebab boleh kenal dengan member dari projek lain (Enactus UUM ada 4 projek). Sebenarnya aku excited dalam apa juga program anjuran Enactus sebab aku tahu program Enactus mesti best and enjoy punya.

My Family Back2bag

Sepanjang program ini semua member2 baru macam aku ni didedahkan dengan lebih mendalam lagi sejarah Enactus UUM.

Aku memang cepat bosan kalau dengar orang cakap banyak dekat depan, tapi ok la kan.. 
Sekurang-kurangnya aku tak buka kilang Nira. (Tidoq)

Selain, duduk dan dengar, ada juga aktiviti lain.

Aktiviti dalam kumpulan (reka projek baru)
Walaupun muka aku macam guard shif malam, tapi idea aku tau yang dibentangkan.. ho la.

Aktiviti sebelah petang (Segar balik)
(Game Station)

My Group at First Station
Semangat....

Station paling mencabar


My group member
Ok, kumpulan kami KALAH sebab terlalu enjoy and menghayati games di setiap station..



Punishment = Dance

Walaupun, aku baru ja berapa bulan join Enactus, tapi Alhamdulillah banyak ilmu dan pengalaman yang berguna aku dapat.

We develop, We discover, We inspire


No comments:

Post a Comment