Monday, September 09, 2013

Video Khas Untuk Sahabatku





Salam sejahtera dan salam 1 Malaysia ku ucapkan kepada semua reader, follower and visiter my blog.
Anda semua mesti ada sahabat sejati lagi memahami dan di sayangi. Ko ade? Aku pun ade... Alhamdulillah setakat hari ini, detik ini, jam ini, minit ini dan saat ini, aku di kelilingi dengan kawan2, teman2 sejati dan sahabat till jannah.

Seperti selalu aku mention nama dia dalam beberapa entry blog aku, My Stj a.k.a My Chipmore a.k.a My tempat kongsi masalah iaitu Nur Atiqah Binti Zulkifli atau di alam blogger ni di kenali sebagai CHN (Blog My Stj).Kenal sejak di Maktab Mahmud lagi, Alhamdulillah kekal hingga sekarang. Walaupun jarak memisahkan kami tapi teknologi mengeratkan kami berdua. Walaupun masing-masing sibuk mengejar cita-cita, sibuk dengan kuliah, sibuk dengan program dan yang sama waktu dengannya namun telekomunikasi merapatkan kami. Tak gitu Cik Tiqah??? hihihi...

Hari sabtu lepas tengah bosan tinggal sorang-sorang dalam bilik sambil on9, tetiba dekat fb jumpa kakak blogger Yuyu Zulaikha post tentang drama SAHABAT (drama baru remaja di Astro Ria) -ini postnya. Aku pun jelajah la buka Page FB SAHABAT, godek punya godek jumpa la MV Dedikasi untuk sahabat. Macam best je kan... aku pun cuba di sini  buat video untuk My Stj. Ini Video aku bikin khas buat My Stj... (mohon terharu dengan pengorbanan sahabatmu a.k.a ur oat cruch).

Oat Cruch with Chipmore

SaHaBaT TiIL jAnnAH.... aMIN....

p/s: Tiqah aku tahu hang akan baca entry ini, so aku nak gtau aku peminat fanatik blog hg tahap guling-guling atas padang bola, so update la blog hg celalu na...Sebagai balasan sila jadi peminat fanatik blog aku tahap guling-guling atas jalan raya dari alor setar ke sintok..hahahaha... (Ini buka permintaan, tapi arahan... FAHAM!!)




2 comments:

  1. semoga persahabatan kekal smpai bile2....amin...
    jum singgah blog sy....http://fiesyasayangawak.blogspot.com/....done follw sini...

    ReplyDelete
  2. Amin...Terima Kasih... :)
    Done Follow You Back...

    ReplyDelete