Sunday, December 09, 2012

Shopping with member ECOM

Assalamualaikum..

Pa kabo semua? aye sihat dismping keja yang banyak dan sibuk yang trlampau...(tapi msih smpat belek blog ksyangan). 

Hari khamis lepas aku keluar shopping dengan member Ecom (English of comunication), almaklum la baru pengang title OKS (Orang kaya sementara). Mula2 tu aku n Aein ja nak pergi shopping at Changlun, tapi oleh sebab malas nak naik bas so...kami pun rancang nk sewa kereta, tapi masalahnya siapa yang nak driver? Aku? hm....memang tak la kan walaupun lesen ku simpan kemas di dalam purse...Lepas puas brtanya kawan2 akhirnya jumpa juga kawan yang sudi jadi driver kami berdua iaitu Aniep (satu-satunya jejaka dalam group ecom aku), alang2 ajak Aniep aku ajak la skali B a.k.a Robitah.

Tepat pukul 4.30 ptg brtolak lah kami menuju ke Changlun menaiki Viva putih. Sebelum kami brtolak tu ada krisis sikit yang brlaku apabila kereta yang kami nak sewa ada 2 buah, sebuah kancil n sebuah lagi Viva, memang terkejut la aku n Aein bila ada sorang senior mai hantar kereta dekat Dpp sedangkan Aniep sudah on the way datang ambil kami berdua naik kereta sewa, memang cuak la waktu tu, tak kan nak sewa 2 kereta serentak. Aein pun explain la kt senior tu yang kami dah da kereta sewa, memang muka senior tu muka tak puas hati la. Tapi bila aku fikirkan balik, aku n Aein hanya contact 1 nmber ja tempah kereta sewa, so macam na yang leh mai smpai 2 buah kereta. Ini tak lain tak bukan mesti kes pass nmber ni sbb senior tu cakap ada orang bagi nmber Aein kt dia n cakap kami nak sewa kereta. So kepada senior tu minta maaf la yea kerana menyusahkan walaupun sebenarnya bukan kami yang salah ( tk mau mngaku kalah juga tu..ego2...ahaksss).

Tempat pertama yang kami tuju ialah Atm...eyo la nk korek duit dulu la...lepas tu g ronda-ronda at C-mart Changlun. Aku just cuci mata ja temankan B n Aein..

 Watsons


Khusyuk B....Hanif tengok je...

Best Buy Shop
Neck Tie CEO

Pic yang Aein paling suka....

Itulah keja Aniep...sepanjang Aku,Aein n B shopping


Berehat sebentar bersama My Fc....

our Drivers.....

Geng Mami Jarum...


Selepas letih shopping, Aniep, Aein n B hantar aku balik rumah, tapi tk depa tak dapat nak singgah lama sebab nk kena hantar balik kereta sewa. On the way aku nk blik tu juga aku dapt mcj " DIANA MALAM NI MESYUARAT PUKUL 9 MALAM" kuang2....ada saja la halangan. Mujurlah ada Aein yang sanggup wakilkan aku, dapat juga aku spend time with my beloved mak....

Hm....lepas ni kalau ada kelapangan nak jalan2 at Tasik Darul Aman lak la...he3...

























No comments:

Post a Comment