Saturday, December 01, 2012

cOMiNg S0on..... Malam Gala Darbian's

Assalamualaikum....

Alhamdulillah dengan nikmat iman dan islam dapat kita hidup di bumi Allah s.w.t. 
Masuk bulan 12 bimakna bulan exam...kuang2...buku belum di selak, hm...aku ni memang pesyen study last minute itu yang result terlebih gempak tu......

Final exam aku start 26 ariblan ni n habis awal bulan 1 taun depan..Aku ni kejutan budaya dengan suasana U pun tk habis lagi, alih dah Final Exam...Harap2 aku dapat buat yang terbaik la untuk exam kali ni..(Cik Diana ini bukan macam exam UPSR or SPM yea...So...jgan main2). Sedar la diri tu sikit.....Jangan asyik tengok Cita Adam& Hawa ja.....Kantoi suda.......Kuang2....

Di samping itu juga, ada beberapa event yang aku terlibat sepanjang bulan ini antaranya...Dinner blok and Grand Dinner DPP. Dulu waktu sekolah, biasa buat jamuan dalam kelas ja, dak pun dalam dewan sekolah. Tapi dah kat U ni, kena biasakan diri dengan Grand Dinner lak. Untuk Grand Dinner kali ni aku pun turut terlibat sebagai Biro Penajaan. Satu cabaran yang besar buat aku sebab ini kali pertama aku pegang bahagian penajaan. Sebagai persediaan aku dah dapatkan semua contact nmber Adun Kawasan di seluruh Negeri Kedah...(Semangat dak? he3). Selain itu, aku juga kena cari penajaan untuk decorasi dewan yang bertemakan Secret Garden. Alhamdulillah, Allah permudahkan kerja aku sebab untuk decorasi Biro Cenderahati sudah dapatkan penajaan dari salah sebuah butik pengantin di Jitra.

Aku memang dah terlebih Xcited nk p Grand Dinner ni sebab tk sabar nak tengok pesembahan malam tu yang khabarnya ada persembahan Tarian kipas, Koir, lucky draw (yang paling semangat sbb antara hadiahnya ialah Printer...mmg terbaik la), persembahan dari international student pun ada...Yang bestnya makanan hidang, so tk payah la nk beratur panjang and orang yang beratur di belakang sakit hati sebab makanan habis. (Tapi aku, dapat makanan bungkus je,,,sebab kena sentiasa mainkan peranan bagi melancarkan program---walaupun aku bahagian penajaan tapi kena la tolong biro lain barulah dinmakan berat sama dipikul ringan sama dijijing) hm....itulah pengorbanan semua ajk yang terlibat supaya semua yang hadir enjoy.

Alamak!!!!....seronok....seronok juga....aku nak pakai baju apa untuk Grand Dinner nt?Hm.....Nk pakai gaun ala2 cinderella memang bukan aku la kan, nak pakai baju kurung dah jadi tema ala kampung plak...nk pkai dress...(eh aku na la da dress)...nk pakai t-shirt (agak2 la...) Hm.....pakai jubah lah yea....or ada2 sesiapa nak spnser..he...(mentang2 biro penajaan...baju sendiri pun nk orag taja) why not....Ahaksss.....just joking......Siapalah aku......menolak cinta yang hadir di jiwa tanpa di paksa.....Eh2...terkeluar lirik lagu nasyid lak...Siapalah aku...yang orang nk taja baju....Ha...baru betul....Kesimpulannya....untuk pakaian dinner,,,pakai je la baju yang sedia ada...janji tutup aurat, sopan n sweet....hu3..


Aku harap sangat agar Grand Dinner Dpp Sime Darby (Malam Gala Darbian's) dapat di laksanakan dengan jayanya berkat usaha gigih MT, EXCO n AJK Kelab Fasilitator serta sokongan dari senior2 JKPS. INSHA ALLAH......






No comments:

Post a Comment