Monday, October 22, 2012

Sebulan sudah aku bergelar Mahasisiwi Part 2

اسلا م عليكم

Xcment aku tk siap lagi, tapi jap g la aku nk smbung, now aku nk smbung kisah aku sesat n dmnta keluar dari dewan kuliah, dmnta keluar yea bukan dhalau..ahakss..Selepas lecture bagi tahu klas Kenegaraan kami sebenarnya at DKG 4, so semua pakat keluar, bkan aku sorang je yang dmnta kluar tapi hampir satu kelas yang kira2 hmpir 100 org juga. Ak yang sememangnya tak tahu mna di mana letaknya DKG 4, terus mgmbil jalan mudah dengan mengekori student2 lain, tak smpai 5 minit kami dh smpai DKG 4, lecture dah ada dalam dewan kuliah (lecture perempuan juga). Aku terus ambil tmpat di barisan tgah dewan kuliah. Best gile lecture Kenegaraan aku ni, nama dia Cik Rusnisuri (Belum berkahwin), santai and rileks ja kelas dia.

Ada 1 lagi kisah sesat yang aku nak kongsi, asyik sesat ja aku ni no.. Kisah sesat kali ni berlaku sewaktu aku cari lecture untuk kelas EEP (kelas EEP ni lebih kurang mcm mentor mentee la), dgan berpandukan maklumat yang ada pada jadual waktu yang d beri aku, Aein dan Dira (Kwan baru juga, kbetulan sama EEP) bersemangat cari Dr. Ahmed Rageh Bin Ismail, (dengar nama tu mcm orang indon tapi sebenarnya bukan), kelas EEP start pkul 5ptg-6.50ptg, so pkul 4ptg kmi sudah mula mencari bilik Dr. Rageh, dri bgunan Perakaunan hinggalah ke bagunan Perniagaan, dari tgkat bwah tanah hingga ke tingkat akhir bgunan, tetap tak jumpa bilik Dr. Rageh. Aku dan Aein dah mula give up nak cari, tapi Dira tetap bersemangat. Akhirnya pkul 6 ptg barulah kami jumpa blik Dr. Rageh (jumpa bilik ja,orgnya tak ada hu3), rupa-rupanya nk cari bilik Dr. Rageh memang kena sesat dulu baru jumpa, dugaan2. Seharian aku jalan kaki, (dari DPP ke bilik Dr.Rageh dan dari bilik Dr. Rageh balik DPP), penat tu tak payah cakap la.

 On the way balik DPP, kami sempat lagi bergambar at air pancut depan library (port favourite).

DILARANG PIJAK RUMPUT


Dira and Aein (sory tk brapa jelas)


(Senyum tak perlu kata apa2 :D)









No comments:

Post a Comment