Thursday, April 14, 2011

mY BiRThDaY....


Alhamdulillah.....
Bersyukurku pada Allah kerana mengizinkanku hadir ke dunia ini,
Bersyukurku pada Allah kerana memberi nikmat hidupku hingga ke usia ini,
Terima kasih mak kerana melahirkanku ke dunia ini,
Terima kasih mak kerana mendidik dan menjagaku hingga kini.

14/4/1992 my birthday....
Kalau orang lain msti gmbira apabila smbut bsdy, siap buat party untuk meraikan umur yang makin bertambah n dapat hadiah yang istimewa dri tman rapat. Tapi bagi aku, apabila tiba bsday aku..... membuatkan aku berfikir panjang......

Berfikir tentang amalanku,
Berfikir tentang ibadahku,                                  
Berfikir tentang perjalanan hidupku,

My birthday...sebenarnya menginsafkan aku, menjadikan aku berfikir lebih bijak dan matang...

No comments:

Post a Comment