Thursday, May 30, 2013

ALL tHe bEsT!!!..... 8)



Minggu depan 2/6/2013 dah start exam, serius takut sangat-sangat tapi lansung tak start study apa lagi setakat ni, mood study aku seru tak datang2, So malas nak tunggu. Atas kesedaran diri sendiri and lepas kena brain wash with my mak, lepas post entry ini aku akan start study dengan penuh tekun, bersungguh-sungguh, bersemangat dan semoga bukan hangat-hangat tahi ayam.

 Jadual Exam (Aku lukiskan untuk aein)

So... untuk beberapa minggu ini, blog aku akan sunyi sepi dari entry2 aku ( Bajet macam setiap hari post entry baru). Kepada blogger yang tak jemu2 singgah my blog and ajak join GA terima kasih sebab sudi jenguk blog saya and minta maaf 1000x sebab tak sempat nak join. Insya Allah, nanti cuti sem saya join yea ;).

Selalu Begini

Gambar di atas adalah lakonan semata-mata, tidak ada kena mengena dengan yang sudah menyahut seruan Ilahi mahupun yang masih hidup. :D


 P/S: Doakan saya dan kawan2 yang lain dapat result yang terbaik untuk sem ini, Insya Allah.. 4 flat.. Amin...



GAGAL itu perkara Biasa, Tetapi BANGKIT dari KEGAGALAN itu menjadikan Kita LUAR BIASA.  

With Aein, Shima, Diera and Wani. Malaysia Boleh! Kita pun Boleh...

All the Best!!! 
DIANA cAIyOk! cAiYoK! CaiYoK!
















2 comments:

  1. Bitaufiq wannajjah yer my Oat Krunch a.k.a BFFTJ...good dipermudahkan urusanmu...Cepat-cepat ckit exm, boleh ikut jejak aku cuti sem...haha

    ReplyDelete