Thursday, February 28, 2013

CONTEST: "Sehijau Warna Daun" by QF !!


 

Hohohoho.... pantang jumpa contest yang berkaitan dengan gambar mesti nak join. Tanpa sedar, diri ini bukannya banyak sangat pun koleksi gambar. Namun sebab tertarik dengan tajuk contest ni iaitu sehijau warna daun, tigat la plak gambar yang di ambil sewaktu ronda-ronda Universiti sem lepas. Selepas godek-godek picture, akhirnya ada la 1 gambar ni yang tak la cantik sangat but i like it, my roomate pun cakap gambar yg aku pilih ini agak cantik (ulang: agak cantik yea) he3..So...so... apalah salahnya aku join contest ni....Maqi saudaqa-saudaqi cik kebum-cik kebum, qamai2 tengok gambaq yang aku pilih....jeng..jeng...jeng...
-
--
---
----
-----


Taara....hahaha...posing habis ayu, baju merah menyala semerah cinta Diana, kasut hijau Sehijau daun,rumput dan tumbuh-tumbuhan di sekelilingku. Untuk hasil gambar ini aku terpaksa landing atas kayu reput yang di bawahnya penuh dengan semut, apa pun tetap maintain SMILE.

" Hijau pada saya ...... Warna yang lembut dan mencerminkan ketenangan, kedamaian dan kebahagiaan. Hijau juga merupakan warna pakaian ahli syurga. Oleh itu, hijau sangat-sangat memberi inspirasi kepada saya dalam menjalani kehidupan yang penamatnya ialah akhirat yang kekal abadi. SMILE AGAIN "

p/s: Hijau itu indah dan permai.












4 comments:

  1. thankz sudi join..QF ronde sini tau.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ur welcome...
      terima kasih juga sbb anjurkan contest yang menarik ni... :)

      Delete
  2. Singgah jenguk sini. Dari segmen yang sama. Jom jenguk balik :)

    http://chumellcute.blogspot.com/2013/02/contest-sehijau-warna-daun-by-qf.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih sudi jenguk blog saya yang tk seberapa ni...
      :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...